Tregt system

Hei. Opplever at modusbytter tar lengre tid for tiden. Noe kjent problem? Andre som har samme problem? Tok jo litt tid før også, men nå kan det ta 5-20 sek før lysene begynner å skru seg av. Jeg har ikke sjekket nøyaktig enda.

Samme opplevelsen her. Har fungert rimelig bra en god stund, inntil for rundt en uke siden. Da begynte ting å gå tregt her også, og må noen ganger trykke flere ganger for at lys i det hele tatt skal gå av

Jepp. Hatt det problemet i lang tid. Bruker veldig lang tid. Sliter også med at den ikke tar med seg alle termostater ved modusskifte. Har rapportert dette X antall ganger. Fått beskjed X antall ganger at en utvikler skal se på det, men hører ikke noe mer…

1 Like

Hvor mange enheter har dere som opplever dette?

Mest av nysgjerrighet, men jeg som bare har totalt 50 enheter, hvor kun kanskje 15 styres av modusbryteren opplever at alt går på 1-5sek totalt.
Er det antall enheter som spiller inn her?
Eller type modusbryter? (Jeg har Namron Z-Push)

Hjå oss er det nok det, i alle fall. Me har 147 einingar totalt (eg har ikkje talt over kor mange som er med i modusbyte).

Hjå oss går det tregt, men har ikkje merka at det har blitt verre enn til vanleg. Det eg har merka er at modusbytet har blitt meir påliteleg. Sjølv om det tek lang tid så er det mykje sjeldnare at noko vert hengjande att no for tida.

Hos oss er det helt motsatt. Kom hjem til iskaldt hus her forleden da den ikke hadde tatt med seg en eneste av 9 termostater.

Jeg har totalt 67 enheter. Bruker en Aeotec WallMote til modusbytte, men problemet er også til stede ved bruk av appen.

Er ikke kun modusbytte som har vært tregt her i det siste, men også lys på ved bevegelse og styring av lys via appen

Ca 85 enheter her. Jeg opplever også at den stort sett, til slutt, tar med alle lys.