Undermåler koblet til FH?

Hei. Er det en type undermåler (hvis man har flere hus strømmen fordeles til) som kan monteres (ikke koblet til elverkets måler) og som støttes / anbefales av FH? Og som kan leses av både fysisk og i FH appen?

Det det er snakk om her en kårbolig på en gård som skal ha en egen avlesning.

1 Like

F.eks. noe alla denne: Aeotec Strøm-måler 3fas 60A Z-Wave | Eldirekte

Men må fungere til 3-fase 230V

Eller denne? Qubino Smart Meter Z-wave Smart meter energimåler 3-fas - Thermo Floor AS

Eg brukar den Qubinoen til å lese av straumtrekk for ein varmekolbe (3-fas, 230 V). Det fungerer som fjell. :+1: Du kan òg setje inn ein DIN-brytar som kommuniserer med denne via infraraude signal, slik at du kan slå tilknytt last av/på via appen, men det er gjerne ikkje så aktuelt i ditt høve.

Berre pass på at du får ein med nyaste fastvare installera, eller eventuelt ordnar dette sjølv før inkludering via Z-Stick eller tilsvarande. Eg hadde eit svare strev med å få denne til å fungere fyrst, og då var det gammal fastvare som var problemet.

Redigert: No såg eg at du ynskjer fysisk avlesing òg. Det støttar ikkje denne, du får det berre i appen. Eg veit ikkje om noko produkt av denne typen som har fysisk avlesing.

2 Likes

Men er det ikke et display på måleren?

He he, no måtte eg faktisk ned i sikringsskåpet og sjekke… :joy:

Det er heilt rett som du seier, denne har ein liten skjerm. Den går på rundgang mellom alle verdiane dingsen måler, mellom anna kWh. Så då skulle denne vere heilt ideell til ditt bruk, så lenge du ikkje går over 65 A i straumtrekk.

1 Like

Fantastisk! :slightly_smiling_face: Vet du om man i FH kan sette denne som hovedmåler? Det er kun huset jeg ønkser å måle som har smarthus satt opp, så den vil i praksis fungere som hovedmåler.

1 Like

Eg sjekka i appen no, og eg ser at eg kan velje hovudmålar som type for denne. :slightly_smiling_face:

1 Like

Heilt fantastisk!! :blush::+1: Hvor bestilte du fra? Tenkte å få elektriker til å levere, men må bare være sikker på at han velger riktig

Det er vel type ZMNHXD1?

Eg tinga denne her, frå Proshop:

1 Like

Takk @Torfinn !

1 Like

Hei. Da har jeg kommet dit at jeg ikke får inkludert Smart Meter fra Qubino. Hvordan fungerer Z-Stick? Er det en trådløs protokoll mot enheten? Ser ut til at jeg må krype til korset å oppdatere enheten jeg også :grimacing:

Z-Stick virkar akkurat som ein annan hub. Du lastar ned programvara (eg hugsar ikkje namnet på denne i farten, kan sjekke seinare i dag), inkluderer aktuell eining, oppdaterer og ekskluderer etterpå.

Ah. Så enkelt ja. Hvilke Z-Stick har du? Ser det finnes flere typer… Greit å kjøpe samme type siden det åpenbart fungerte :slightly_smiling_face:

Det er denne her, femte generasjon:

1 Like

Programvaren du treng er PC Controller. Noko styrete å få tak i, men her er ein framgangsmåte:

Her er brukarrettleiinga (sjå etter OTA i innhaldslista):

Det ser mykje meir innvikla ut enn det er, du finn fort ut av det. :slight_smile:

1 Like

Tusen takk! Da blir det et prosjekt å teste ut i jula :slightly_smiling_face:

1 Like

Gode greier! :slight_smile: Gje meg eit vink viss du sit fast. Eg har bruka Z-Stick + PC Controller ein del gonger no, så det kan hende eg kan bidra noko i så fall.

2 Likes

Det kan være jeg må ty til litt hjelp ja. Takk for tilbudet! Tar kontakt ved behov :slightly_smiling_face:

2 Likes