Aqara waterleak sensor

Hei,

Er det noen her som fortsatt bruker aqara water leak sensor? Dersom ja lurer jeg på om den fungerer om dagen?

Fant en eldre tråd og der var det problemer med definering av sensor type (står på NONE uten mulighet til å endre det). Jeg har samme problemet, det går forøvrig fint å legge den inn på futurehome.

Automatisering ikke nemlig ikke mulig uten at sensortype kan defineres.

Ev. hvilke andre gunstige alternativer vil dere anbefale?

Har samme utfordring, samtidig som jeg sliter med å parre disse etter å ha slettet di fra FH. Håper noen har en løsning.

1 Like

Jeg får heller ikke parret dem engang. Vet at det har vært utfordrende med de, men håper det snart blir fikset :sweat_smile:

Aqara-produktene kan til tider være litt kinkige å få inkludert, men fungerer veldig bra når man først får de inn!

Legger ved en egen supportartikkel vi har for inkludering av Aqara-enheter her. Spesielt punktene under “Inkluderingstips” vil jeg anbefale å ta en titt på, da vi har sett at det fungerer best å inkludere med disse stegene når vi har testet selv.

Når det er sagt så skal den dukke opp med riktig enhetstype i appen. Dersom den ikke gjør det så vil jeg anbefale at man tar kontakt med oss på support så vi kan ta en nærmere kikk på nettverket og se om det er noe som skurrer underveis i inkluderingen. (23 50 68 47) :smile: