Stemmer dette ??
FÞrebels er det berre Aqara Smart Plug som stÄr pÄ den offisielle lista:
NÄr det er sagt sÄ veit eg at @diaa har sagt pÄ Slack at dei prioriterer Aqara-produkta for tida, sÄ det er gjerne ikkje sÄ langt unna.
Hmm okey⊠reklama er misvisende den dĂ„âŠ
Tja, det kan hende dei har kome lenger enn eg trur, og at det berre er lista eg synte til som ikkje er heilt oppdatera.
Ser ut som noe er stÞttet nÄ. PrÞvde Ä legge inn temp.sensor, men den kommer ikke opp med noe info, sÄ reklamen er nok litt misvisende ja
Har du noen andre aqare enheter du kan prĂžve?? Tror jeg har en dĂžr/vindu sensor⊠mĂ„ bare finne denđ
Har ikke det, dessverre
Fann den. Men fÄr den ikke inkludert i FH
Har du oppdatert til siste versjon av zigbee-ad?
Jeg har lagt inn bestilling pÄ noen sÄnne sensorer nÄ, sÄ litt kjedelig hvis det viser seg at det ikke er mulig Ä inkludere dem allikevel
Ehm har siste FH firmware hvis du mener det??forklar hvis det er noe annet du tenker pÄ
Mener om du har oppdatert zigbee-ad til versjon 0.3.12, som er den versjonen der de skriver at disse sensorene er stĂžttet?
Det har jeg. Kanskje det er noe jeg gjÞr feil nÄr jeg prÞver Ä inkludere den. FÄr google det litt
Den Aqara Cube hadde vÊrt meget gÞy Ä fÄ stÞtte for. Artig fjernkontroll med uendelige muligheter
PÄ tide de fÄr integrert aqara nÄ! ForstÄr folk gÄr over til homey o.l
Jeg liker Futurehome veldig, men synes det er litt rart at det skal ta sÄ lang tid Ä fÄ ny handlere pÄ plass for ulike enheter - virker som det er mer kÄlete Ä fÄ til for Futurehome enn det er for Homey.
Er litt rart ja!
Det er vel ikke sÄ rart at det lite norsk selskap bruker litt tid pÄ ting, det renner jo daglig inn med Þnsker pÄ nye ting og de har ogsÄ vÊrt transparente pÄ at det har vÊrt andre prioriteter med borettslag osv i en periode.
Selv om jeg deler âfrustrasjonenâ.
Men betyr det at du ikke fikk ordnet dette Rohit?
ForstĂ„r det er et lite norsk selskap⊠men dei mĂ„ fĂ„ fikset det dem har implementert nĂ„ av produkter og brukergrensesnitt⊠les du lengre oppe sĂ„ skal aqara dĂžr/vindu sensor vĂŠr implementert. Men jeg har ikke fĂ„tt det tilâŠvet ikke om andre som har det heller. Kan hende jeg gjĂžr noe feilâŠ
De burde ogsĂ„ holde oss forbrukere oppdatert med hva dem jobber med, target date etc. det tror jeg dem som bruker forum sidene ville satt pris pĂ„âŠ
Ă
hvorfor har vi to forum sider?
Jeg er ikke frustrert⊠men synst det er lite informasjon fra FHâŠ
Har forstÄelse for dem som skifter til et annet system(sjÞl om gresset ikke nÞdvendigvis er grÞnnere pÄ andre siden)
Er ganske sikker pĂ„ att aqara dĂžr/vindu sensor ikke er stĂžttet endaâŠ
God pÄske til alle
@RohitShai Idag fikk jeg lagt inn dĂžrsensoren fra Aqara!
Jeg brukte 2 forsÞk og det var litt u-intiutiv inkludering, men nÄ fungerer den som den skal og registrerer Äpning+lukking asap!
Kjempe @Gjaevert ! Hvordan inkluderte du dem ?? Trykk tre ganger ??