Aqara

Stemmer dette ??

Førebels er det berre Aqara Smart Plug som står på den offisielle lista:

Når det er sagt så veit eg at @diaa har sagt på Slack at dei prioriterer Aqara-produkta for tida, så det er gjerne ikkje så langt unna.

Hmm okey… reklama er misvisende den då…

Tja, det kan hende dei har kome lenger enn eg trur, og at det berre er lista eg synte til som ikkje er heilt oppdatera. :blush:

Ser ut som noe er støttet nå. Prøvde å legge inn temp.sensor, men den kommer ikke opp med noe info, så reklamen er nok litt misvisende ja

1 Like

Har du noen andre aqare enheter du kan prøve?? Tror jeg har en dør/vindu sensor… må bare finne den🙃

Har ikke det, dessverre

Fann den. Men får den ikke inkludert i FH :smirk:

Har du oppdatert til siste versjon av zigbee-ad?

Jeg har lagt inn bestilling på noen sånne sensorer nå, så litt kjedelig hvis det viser seg at det ikke er mulig å inkludere dem allikevel

Ehm har siste FH firmware hvis du mener det??forklar hvis det er noe annet du tenker på

Mener om du har oppdatert zigbee-ad til versjon 0.3.12, som er den versjonen der de skriver at disse sensorene er støttet?

Det har jeg. Kanskje det er noe jeg gjør feil når jeg prøver å inkludere den. Får google det litt

Den Aqara Cube hadde vært meget gøy å få støtte for. Artig fjernkontroll med uendelige muligheter

På tide de får integrert aqara nå! Forstår folk går over til homey o.l

Jeg liker Futurehome veldig, men synes det er litt rart at det skal ta så lang tid å få ny handlere på plass for ulike enheter - virker som det er mer kålete å få til for Futurehome enn det er for Homey.

Er litt rart ja!

Det er vel ikke så rart at det lite norsk selskap bruker litt tid på ting, det renner jo daglig inn med ønsker på nye ting og de har også vært transparente på at det har vært andre prioriteter med borettslag osv i en periode.
Selv om jeg deler “frustrasjonen”.

Men betyr det at du ikke fikk ordnet dette Rohit?

Forstår det er et lite norsk selskap… men dei må få fikset det dem har implementert nå av produkter og brukergrensesnitt… les du lengre oppe så skal aqara dør/vindu sensor vær implementert. Men jeg har ikke fått det til…vet ikke om andre som har det heller. Kan hende jeg gjør noe feil…
De burde også holde oss forbrukere oppdatert med hva dem jobber med, target date etc. det tror jeg dem som bruker forum sidene ville satt pris på…
Å hvorfor har vi to forum sider?
Jeg er ikke frustrert… men synst det er lite informasjon fra FH…
Har forståelse for dem som skifter til et annet system(sjøl om gresset ikke nødvendigvis er grønnere på andre siden)
Er ganske sikker på att aqara dør/vindu sensor ikke er støttet enda…

God påske til alle :hatching_chick:

@RohitShai Idag fikk jeg lagt inn dørsensoren fra Aqara!

Jeg brukte 2 forsøk og det var litt u-intiutiv inkludering, men nå fungerer den som den skal og registrerer åpning+lukking asap!

Kjempe @Gjaevert ! Hvordan inkluderte du dem ?? Trykk tre ganger ??