Automasjon lys på/av

Hei.
Jeg skulle hatt en lysautomasjon som ikke kjører dersom lyset er på. Nå er automasjonen at bevegelse trigger lysstyrke til 50%. Dersom jeg endrer lysstyrken kjører automasjonen styrken tilbake til 50%.

Komplisert å få til? Automasjon opprettet i app, men aner ikke hvordan jeg kan legge til en “if” med de rette forutsetningene i ThingsPlex.

Hei, kan du legge ut hva du har allerede prøvd i TP? Da er det lettere å hjelpe deg.

Har nettop gjort det samme.

https://forum.futurehome.io/t/hva-har-du-automatisert-i-dag/766/60?u=mhenkenis

Hei. Takk for svar.
Da jeg er veldig fersk Thingsplex bruker tok jeg å opprettet en flow i appen og åpnet den i Thingdplex. Gikk så gjennom valgmulighetene dette programmet har. If-valget så jeg på, men der stopper kunnskapen min. Aner ikke hva som skal inn i variablene.

Sitter hjemme nå, uten tilgang til Thingsplex. Skal logge meg på neste gang jeg er på hytta og ta et skjermbilde. Nå nok bruke forumet en del for å lære meg dette. Har sett videoene til Futurehome, men kommer ikke lengre.

Takk for svar!

Jeg er veldig fersk Thinsplex-bruker og må lære meg programmet. Har Futurehome på hytta og sitter hjemme nå. Skal forsøke en import og se hvor langt jeg kommer.