Diskusjon rundt fastvare for ID Lock 150

Heisann!

For dei som måtte vere interessera så har der kome ei ny betautgåve av fastvare for ID Lock 150 for eit par dagar sidan. Her er det som er endra:

Release Notes

Firmware version 1.5.5 (22.06.2020) – BETA

Improved functionality
* Improved duplicate check for PINs. 
* Improved reaction time of key button. 
* Removed all sound (except menu operation) when volume is off (0). 
* Closed door is not required for lock operation. 

Z-Wave
* Added configuration parameter 6, value 5 and 6 for random PIN. 
* Value 5 sets one-time only random PIN to index 108. 
* Value 6 sets 24 hours random PIN to index 108. 
* PIN code is reported with User Code CC. 

Bugfixes
* Fixed a bug related to autolock. 
* Fixed a bug related to Service PIN and sounds. 
* Fixed a bug related to ReLock when unlocking or locking from Z-Wave. 

Eg tenkte dette kunne vere greitt å vite om. :slight_smile:

2 Likes

Oppgraderte til denne i dag. Merkbart mye kjappere respons fra låsen :slight_smile: Takk for heads up!

1 Like

Takk for tilbakemelding, interessant å høyre at du merka ei forbetring! :blush:

Closed door is not required for lock operation.

:thinking:
Er dette så bra? @thomass Kunne du testet om du får låst døren, selv om den ikke er lukket?

Hm, nei, der har du eit poeng, @espen:thinking: Det er vel akkurat dette enkelte Yale Doorman-brukarar har klaga på, nemleg at låsen låser seg når døra er open, og så knertar dei dørkarmen når dei prøvar å lukke døra.

Lås/Lås opp-knappen har jeg irritert meg grønn på. Den har hatt en delay på ett par sekunder. Nå reagerer låsen umiddelbart :slight_smile:

1 Like

Testet nå - ikke mulig å låse den når døra er åpen. Kommer bare ett lite pipp.

1 Like

Har spurt IDLock hva det innebærer.

Må nok oppdatere mine låser også når jeg kommer hjem :slight_smile:

2 Likes

Då er fastvare 1.5.5 ute av beta, samstundes som ny betautgåve versjon 1.5.6 er ute:

Firmware version 1.5.6 (11.08.2020) – BETA

Z-Wave

* Fixed a bug related to Z-Wave lock.
* Disabled the sound for configuration get and added this as factory default.
This can be enabled through menu options. To toggle between enabled or disabled
do the following [keybutton 2-3 seconds, master pin, *, 2, *, 2].`

Bugfixes

* Fixed a bug related to relock timer, increased delay after unlock to 15
seconds.
1 Like

Ei lita retting: 1.5.3 og 1.5.5 er ikkje ute av beta enno. Det var ID Lock som hadde skrive feil på nettsidene sine. Eg oppdaga dette tidlegare i dag då eg prøva å oppdatere via appen.

1 Like

Jeg har oppdatert til 1.5.5, og nå får jeg låst døra når den er åpen. Veldig irriterende. Folk låser på vei ut for de klarer å trykke på låseknappen, og folk låser på vei inn, for de drar med seg døra ved å holde på displayet.
Ender med smell og hakk hver gang… Noen som har hørt med idlock om det skal være slik?

Det høyrast ikkje noko greitt ut. Slik eg les endringsloggen så skal det vere på denne måten. Det kunne likevel vore interessant å høyre med ID Lock kva som er hensikta med denne “oppgraderinga”. 1.5.5 er vel i beta enno, så dei bør absolutt få tilbakemelding om slikt som dette.

Redigert: Eg ser at siste fastvare no er 1.5.6, og at denne er ute av beta. Eg sendte akkurat eit spørsmål til ID Lock om denne funksjonaliteten. Eg skal poste svaret her så snart eg får det. :+1:

@espen, eg ser over her at du har spurt dei om det same. Fekk du noko svar?

1 Like

Fikk dessverre aldri noe svar :thinking:
Får se hva de svarer når du får svar fra de :slight_smile:

1 Like

Då kom svaret frå ID Lock:

Hei,

Vi ser at mange dører utvider seg eller trekker sammen på grunn av miljøet (temperatur, luftfuktighet etc) som gjør at avstanden mellom dør og karm blir for stor. Og som gjorde at låsen da ikke låste. Dette kan selvfølgelig fikses ved å justere sluttstykket eller selve karmen. Men det er dessverre ikke alle som har tid eller mulighet der og da, og må da gå fra døren ulåst.

Vi har derfor lagt inn dette som et tiltak for å hjelpe med dette.

Det er ellers derfor viktig å justere avstanden slik at den er mellom 2-5mm som vi anbefaler

Eg svara dei med eit sterkt ynskje om at dei legg inn ei mogelegheit for å deaktivere dette, både via menyval og Z-Wave-parameter. Dei sa dei skulle ta dette med seg.

Viss det er fleire her som ynskjer denne mogelegheita så er det sikkert ikkje dumt å gje dei beskjed. Viss dei får same tilbakemelding frå fleire så er gjerne sjansen større for at dette kjem fortare på plass. :blush:

2 Likes

Då høyrde ID Lock på oss og har lagt inn ei mogelegheit for å deaktivere låsing av dør i open tilstand! :tada:

Firmware version 1.5.7 (01.10.2020) BETA

Improved functionality

  • Added menu option to activare or deactivate lock while open.
    • When deactivated the ID Lock will no longer lock while open, when one touches the panel or when sending lock command from Z-Wave.
    • To activate or deactivate do the following [key button 2-3 seconds, master pin, *, 8, 3].
    • By factory default lock from panel while open is activated.
    • This setting will not disable lock from the panel while the door is closed.
  • Increased the time from touching the panel to the door locking while the door is open.
  • Changed led and sound when the door is locked from the panel while open.
  • When 23hr battery timer has expired, and ID Lock has low battery and is in closed/unlocked, the lock will now lock automatically.
    • If the conditions are met the lock will play «twinkle twinkle» to indicate low battery and lock.

Z-Wave

  • The lock will now stay awake up to 5 minutes after Z-Wave inclusion is started from the lock.
  • When lock while open is deactivated, Z-Wave lock will no longer lock the door if open, see how to activate or deactivate this in the description above.

Bugfixes

  • Fixes a bug related to master pin mode.

Eg gav like godt tråden nytt namn òg sidan der har kome ein del nye fastvareutgåver sidan eg oppretta han… :wink:

2 Likes

Jag har uppdaterat till 1.5.7 men kan inte deaktivera “lock while open”? Någon mer som upplevt samma sak?
När jag trycker “8” händer ingenting och jag kommer inte vidare. :sleepy:

For meg så ser det ut som ein skrivefeil i dokumentasjonen til ID Lock.

Det må vel vere *, 8, *, 3 som er rett måte å taste dette inn på, og ikkje berre *, 8, 3 som det står…?

Jag tänkte detsamma men det fungerar inte heller. 8 är “död”.
Själva touch knappen fungerar, det är inte det som är felet.

Hm, snodig. Kanskje best å sjekke med ID Lock, då? Mitt tips er å sende dei ei melding på Facebook, dei plar vere relativt raske til å svare der. :slight_smile:

Post gjerne resultatet her viss du får svar frå dei, det kunne vore greitt å vite kva som er rett. :slight_smile:

Will do.
De har icke svarat på mail, men jag prövar Facebook. Återkommer.

1 Like