Feil status på utstyr i app

For å vera ærlig har eg nok levd i den villfarelse at fh hadde nokon slags funksjonalitet i bakgrunnen allereie (meinar det fantes i gammal app?) - eller at det iallfall står høgt på prioriteringslista etter lansering av ny software.
Med ein automasjonsingeniør og ein solskjermings-nerd m.fl. på laget er det vel ei smal sak å laga ein flow som dekkjer behovet. Men poenget ditt @Siggen80 er vel at dette burde vera innebygd funksjonalitet for alle som brukar appen?

Lat meg utdypa mitt forslag om “health check”. Merk dette er ikkje ei erstatning for @Torfinn sitt forslag, men det er antagelsesvis enklare å implementera :

  • Daily health check: Flow/feature kjørt daglig som gir notifikasjon for alle antatt sikkerheitskritiske einingar som ikkje har rapportert siste 24 timar (brannvarslarar, varmestyring etc)
  • Weekly health check: Flow/feature kjørt ukentlig for alle andre einingar, som ikkje har rapportert status siste 7 dagar
  • Deep health check: Flow/feature som kan triggast manuelt eller ved å setja opp schedule i appen. Denne vil blant anna søkja etter einingar med lågt batteri, alle døde noder i assosiasjoner, samt “ufornuftige” parametre for dei vanligste typane utstyr. Denne flowen vil måtta kjøra ei god stund (minst 24t) for å fanga opp oppvåkningsintervallet til alt batteridreve utstyr og kan feks generera ein rapport som blir tilsendt på mail.

Kjør debatt!

5 Likes