FH har sluttet å rapportere temperatur til TIbber

Alle mine termostater har sluttet å rapportere temperatur til Tibber appen. Jeg får satt ny temperatur via tibber appen, men får ikke rapportert aktuell temperatur tilbake.
Flere som opplever dette?
Har ikke vært inne i tibber appen på en stund, så er usikker på når feilen oppsto, men det kan være etter at jeg oppdaterte vinculum på FH hubben til nyeste versjon

Her ser det ut til å fungere greitt. Eg har òg oppdatert til siste versjon av vinculum.

Har restartet hub via appen flere ganger uten at det hjalp. Nå tok jeg strømmen til huben i noen minutter, og etter det ser det ut som rapportering virker igjen :blush:

Edit: Tok ikke mer enn en liten time før det var slutt på rapportering igjen😞

1 Like

Virker som alt rapporteres riktig en gang etter omstart av hub, men kun denne ene gangen. Skal jeg få inn ny rapportering må hub restartes igjen :see_no_evil:

@espen kanskje du kan hjelpe her?

Vi har oppdaget en feil i en programvare. Fix er til testing nå og vil bli tilgjengelig i løpet av dagen

2 Likes

Den skal være tilgjengelig nå :slight_smile:

1 Like

Da ser det ut som det ordnet seg👍🏻

1 Like

Skal vi andre evt oppdatere manuelt i playgrounds e.l.?

Hvis det er oppdatering tilgjengelig i playgrounds er det bare å oppdatere :slight_smile: Problemet her var med en programvare på huben. Du kan installere den ved å navigere deg til innstillinger > husholdning > hub innstillinger > software oppdateringer

Ah, så ny hub update? :slight_smile: har igrunn ikke hatt problemer siden (eller før) siste oppdatering med forbedring på zigbee, men antar det ikke skader å kjøre en update nå :slight_smile: føler at nye app og hub er kommet langt nå, stabilt og fint -i motsetning til overgangen på nyåret med alle barnefeilene :slight_smile:

1 Like