Flow for varsling av lavt batteri nivå

Hei

noen her som har laget flow for alarm ved lavt batteri på andre enheter en røykvarslere som man blir varslet om som standard?

noen som har eksempler på dette?

har eksperimentert litt og fått ut data fra enheten, men vet ikke hva som er enkleste måten å kombinere output med if velger.

Det har vore diskutert her tidligare, men kjenner ikkje til om nokon har prøvd det ut:

Stem gjerne opp denne!
https://futurehome.canny.io/admin/board/feature-requests/p/health-check

konkret problem nå er at idlock har det med å kutte ut lenge før batteriet nærmer seg tomt, og da funker den plutselig ikke, så kunne tenkt meg varsling før den når 30-20%

Opplever at batteristatus stort sett oppdateres ved inkludering og det er det…så må man deretter gjøre det manuelt ved å kjøre en Poll fra appen og samtidig vekke enheten.

Easy fix. Når låsen byrjar å bli treig - så treig at du er sikker på du ikkje berre innbiller deg at den var kjappare før men er heilt sikker - då er det på tide å bytta.

1 Like

der sier du noe, men hadde vært en fordel om FH hadde varsla.

1 Like

Jeg har IDLock 150 og veldig sikker på den varsler meg når batteriet er på 25%. Byttet akkurat forrige uke og mener det var fordi appen ga meg notification (Android, Futurhome X app)

Problemet slik eg opplever det er vel at det er ein kvalitetsforskjell på batteri, samt kor lett slåa glir i forskjellige dørkarmar (montering kan vera ein faktor her). I enkelte tilfelle er ikkje 25% nok til å driva rundt slåa - eg har iallfall pleid å bytta før dette - når eg opplever at låsen beveger seg veldig sakte.