konkret problem nå er at idlock har det med å kutte ut lenge før batteriet nærmer seg tomt, og da funker den plutselig ikke, så kunne tenkt meg varsling før den når 30-20%
Opplever at batteristatus stort sett oppdateres ved inkludering og det er det…så må man deretter gjøre det manuelt ved å kjøre en Poll fra appen og samtidig vekke enheten.
Easy fix. Når låsen byrjar å bli treig - så treig at du er sikker på du ikkje berre innbiller deg at den var kjappare før men er heilt sikker - då er det på tide å bytta.
Jeg har IDLock 150 og veldig sikker på den varsler meg når batteriet er på 25%. Byttet akkurat forrige uke og mener det var fordi appen ga meg notification (Android, Futurhome X app)
Problemet slik eg opplever det er vel at det er ein kvalitetsforskjell på batteri, samt kor lett slåa glir i forskjellige dørkarmar (montering kan vera ein faktor her). I enkelte tilfelle er ikkje 25% nok til å driva rundt slåa - eg har iallfall pleid å bytta før dette - når eg opplever at låsen beveger seg veldig sakte.