Heatit Z-TRM3 Inclusion

Jeg prøver å koble opp en TRM3, og får til føste steg og “inc” vises på TRM3 enheten, men steg 2 står på “Device found. Setting up…” og går aldri videre. Har prøvd med PIN og usikker modus med det samme resultat. Har tatt fabrikk reset 2 ganger nå.

Har sendt email til support og de skal se på den i løpet av 2-3 dager, så kanskje etter nyttår?

Noen tips?

Eg har slite med akkurat det same. Den einaste løysinga eg har funne er å berre inkludere og inkludere til dei kjem inn. Eg har sikkert vore oppi ein halvtime pluss berre for å få inn ein enkelt termostat… Du treng ikkje fabrikknullstille mellom forsøka.

Bruk usikker inkludering, det er ingen vits i å gjere prosessen vanskelegare enn den allereie er. :sweat_smile:

1 Like

Fant i Thingsplex den var halvveis inn. Klarte ikke å slette eller eksludere den. Løsning var å fabrikkinstille begge enheter (TRM3 og hubben) og inkludere uten sikkerhet.

Heldigvis det var første enhet. :slight_smile:

1 Like

Bra at det løyste seg! :+1: Det var litt slik dei kom inn hjå meg òg, altså at eg kunne finne dei son zw_0_0_0 i ThingsPlex, men ikkje i appen. Eg fekk sletta dei greitt via ThingsPlex. Det eg til slutt enda opp med å gjere var å berre få inn alle saman på den måten som eg var inne på ovanfor, og så fjerna eg alle dei overflødige zw_0_0_0-einingane etterpå.

(For meg var det ikkje tema å nullstille huben, eg legg ikkje inn att snaue 150 einingar på nytt… :rofl:)

1 Like