Hei
Jeg har prøvd å finne en enkel klimasensor (temp/luftfuktighet) som tåler og stå ute og kan måle lavere temp enn 10 grader, men det er jo en jungel der ute. Skal jo fungere med futurehome også.
Noen som har noen forslag?
Hei
Jeg har prøvd å finne en enkel klimasensor (temp/luftfuktighet) som tåler og stå ute og kan måle lavere temp enn 10 grader, men det er jo en jungel der ute. Skal jo fungere med futurehome også.
Noen som har noen forslag?
Temp, fibaro door and window sensor med ekstern temp føler så henger du bare følere ut.
Oki. Takk for tips
Elles har du Sensative Strips Comfort som måler temperatur og ljosstyrke (men då ikkje luftfuktigheit) og som fungerer ned til -20°C:
Netatmo gjør jo dette med startpakken, og finnes i playgrounds i futurehome.
Passer kanskje ikke i kategorien enkel, men gir masse data både inne og ute, og holder lenge på batteriene.
1295,- på komplett frem til 14. mars.
Jeg kikket litt på den, men trodde ikke den var mulig å få til i futurehome. Må vel vurdere den, da
Netatmo går rett inn, men foreløpig viser den ikke korrekt temperatur på dashbordet, det er hverken inne eller ute. Så vet ikke hvor han henter den verdien.
Så legges både inne og utetemp i samme flis. Den kan ikke deles opp pr rom. Jeg har skjønt at man ikke kan få opp rom/soneinndeling på hjemskjermen.
Jeg har ikke samme erfaring som deg @Thlian , her er det kun 0,1°C forskjell i Netatmo appen og futurehome, det regner jeg med bare er tidsforsinkelse.
Jeg kan også legge sensorene akkurat hvor jeg vil, se bilde:
På hovedskjermen på klima flisen så viste den ikke riktig. Men hvis jeg trykte meg inn på klima så viste den korrekt.
Jeg har heller ikke Co2 i huset, ser din måler noget
På hovedskjermen så vises snittet av alle temperatursensorer, med unntak av sensor satt opp i utendørs rom.
Jeg ville sjekket om du har oppdatering tilgjengelig på Netatmo i playgrounds, og om ikke, ville jeg kanskje forsøkt å lagt den inn på nytt, det virker som noe er litt rart hos deg.