Hvordan bruker jeg Fibaro Single Switch

Jeg har fått satt opp en Fibaro Single Switch på et dobbelt uttak i taket.
I appen ser jeg at jeg kan velge mellom tre forskjellige kanaler(?) på enheten, men er usikker på forskjellen.
På den første viser alt som på bildet, på neste som heter ch1 forsvinner Z-wave parametere og på siste forsvinner også energiforbruk.
Noen som kjenner til dette? :slight_smile:

Du brukar kanal 1 for normal bruk. Kanal 0 er berre “roteininga”, og brukast berre når du har eit system som ikkje stør fleire kanalar (og når du skal setje parameter, som du er inne på). Kanal 2 er for den andre utgangen på brytaren.

Viss du berre skal slå ein ting av og på så brukar du berre kanal 1. Viss du skal bruke S2-utgangen så brukar du kanal 2 òg. Dei kanalane du ikkje brukar set du under “ingen rom”. :slight_smile:

2 Likes

Ok, da bytter jeg til kanal 1.
Jeg har forsøkt å lese meg opp på parameter, men er ikke blitt 100% klok på det ennå. Jeg skjønner at jeg kan velge et parameter i appen og gi det en verdi som står forklart i bruksanvisning til produktet osv, men hva er “length” på parameter?
F.eks. har jeg forsøkt å finne ut hvordan jeg setter opp strømforbruk på produkter som Single Switch og Heatit Z-dim, men ikke skjønt det helt. Har forstått at dette er et “estimert” strømforbruk?

length er lengden på parameteret som blir satt. Ofte så står det spesifisert i manualen.
For eksempel:

https://manuals.fibaro.com/switch-2/

Jeg så da for meg her at parameteret var 20 og verdien 0, 1 eller 2. Hva ville lengden vært i dette tilfellet?

lengde = size
Så for parameter 20 er lengde 1

1 Like

Ahaa! Da er jeg med!
Det var ikke selvforklarende for meg😅

1 Like

Sitter med ein Fibaro Single Switch, der eg ønsker å kjøre ein snarvei som skrur av alle lys ved bruk av enten S1 eller S2. Har satt parameter 28 og eller 29 til 1. Dernest laga automasjon som skal plukke opp scene frå denne og enten kjøre ein snarvei, eller å sette dei enkelte lys til OFF. Men eg får verken av disse til å virke. Nokon som veit kva eg gjer feil, eller mangler å gjere -evt. har ein trinnvis framgangsmåte som gir meg svaret mitt? Korleis veit eg kva scenenavnet fibaro sender er?

Har ikkje prøvd sjølv, men ut frå manualen skal scenenavnet vera “1” eller “2”.

20201026_175104

Generelt så føretrekk eg å bruka single switch til assosiasjonar, og ein annan type brytar feks Heatit Z-push button til scener, slik at ein kan vera trygg på at fibaro brytarane fungerar konsekvent uavhengig av om hub er offline.

Ja, iht. manualen tolka eg og at det skulle vera “1” eller “2”, har prøvd det, fekk det ikkje til å virke -har også prøvd med “attribute” + “scene id”, fungerte heller ikkje. Sidan det ikkje er så viktig at denne fungerer når hubben er nede, tenkte eg å prøve først å få det til med ein heilt vanlig puls, men har ein heatit z-push liggande i verstefall, men den trenger jo batteri, så vil jo helst at dette skal fungere. Men eg har tenkt riktig då antar eg, at scenenavnet eg oppgir i futurehome når eg setter det opp, må matche det som Fibaro sender. Spørsmålet er då muligens om eg har det korrekte scenenavnet?

Det enkleste er jo inne på automasjoner, så f.eks dobbelttrykker du for å se hva scene id for dobbelttrykk er:

Et annet alternativ er å se i message stream i thingsplex😊

1 Like

Det var dette eg ikkje fekk opp i går -men no fekk eg opp scena når eg trykka på bryteren. Då fekk eg alt til å fungere. Tusen takk for ekstra inspirasjon til å gjere nytt forsøk! :slight_smile:

3 Likes

Enkleste er nok å se i messagestream hvilke scener som sendes.
Du har:
enkelt trykk - 2.0
dobbel trykk - 2.3
trippel trykk - 2.4
trykk & hold - 2.2
slipp - 2.1

1 Like