Ingen varmekabler slo seg på

I dag åpnet jeg appen og det mystiske “!” stod ved siden av temperaturen på Klima. Da ser jeg at ingen av varmekablene har slått seg på i løpet av natten, så alle gulvene er kaldere enn normalt.

Da må jeg justere temperaturen på alle gulvene for at de skal reagere igjen. Nå må alle gulvene varmes i de dyre timene på dagen :upside_down_face:

Forklar gjerne dette, noen fra FH.

Sliter med det samme problemet. Innimellom alle og innimellom bare noen. Fikk beskjed om at «core» oppdateringen på HUB som kom i går skulle fikse dette, men hadde akkurat samme problem i dag tidlig selv om jeg oppdaterte i går….

Samme her. Oppdaterte i går og i dag hadde ingen slått seg på i løpet av natten.
Da virker det som en sammenheng mellom problemet og oppdateringen.

Her får dere gratis info, FH :ok_hand:

Hvis du ser i appen under klima, står den som endret der? Men om du trykker på termostaten som ikke har endret seg der du finner kanalene så står den fortsatt som uendret?

Jeg oppdaterte også hub core i går, og i dag morges oppdaget jeg at en thermostat ikke hadde senket temperaturen, så den har stått og varmet i hele natt

Da burde vel FH ha litt info for å vise at noe ikke var helt rett ved oppdatering i går. Håper vi får en tilbakemelding på dette.

Vet ikke helt om jeg forstod hva du mente her. Det eneste jeg så var at målt temperatur var lavere enn settpunkt og da stiller jeg bare temperaturen opp eller ned en halv grad for å få den til å reagere igjen.
Når jeg ser at kabelen slår seg på endrer jeg tilbake til det settpunktet var igjen.