Invitasjon til BoSafe pilot

Hei!

Vi setter nå i gang en pilot av BoSafe! Vi er på jakt etter 10 brukere som ønsker å bli med på pilotering av tjenesten.

BoSafe er en overvåket brannalarmtjeneste for Futurehome SDCO brannvarslere. Dersom en av Futurehomes SDCO brannvarslere detekterer brann vil du få SMS og bli oppringt av FG godkjent alarmsentral. Dersom alarmen bekreftes av brukeren som blir oppringt vil alarmsentralen kontakte brannvesenet.

Det vil også være mulig å legge til opp til 3 kontaktpersoner som kan kontaktes dersom en alarm skulle oppstå.

Det som differensierer BoSafe fra den lokale brannalarmtjenesten er at BoSafe er en overvåket og betalt tjeneste med tilknytting til alarmsentral.

Brann detektert av andre brannvarslere enn Futurehomes SDCO vil ikke utløse alarmen hos alarmsentralen.

For å lese mer on tjenesten kan du klikke på lenken: Futurehome - BoSafe Solution.
Det er ikke mulig å bestille BoSafe. De som får delta vil bli kontaktet.

Pilotannonseringen er eksklusiv for de første 10 brukerne på forumet som kommenterer på innlegget under. Når 10 stk kommentarer er nådd vil innlegget bli midlertidig låst for flere kommentarer. Skulle det komme inn flere enn 10 kommentarer før kommentarfeltet blir stengt, vil kommentarene etter de 10 første bli slettet.

Når det åpnes for 10 nye piloter blir det kommentert på dette innlegget. Ønsker du å få varsel når registrering er åpen igjen kan du sette på varsel for dette innlegget i bunnen: image

Om du er en av de 10 første vil du bli kontaktet på direktemelding av meg med info om veien videre.

(Krever at du har, eller anskaffer deg Futurehome brannvarsler før aktivering)

Prisen er 149 kr per måned, også i piloten.

1 Like

Kan godt tenke meg å være med å teste dette

1 Like

Vi er interessert! Har meldt interesse på telefon fra før av. Vi har et hus med 10 futurehome brannvarslere installert, samt huset fylt med smart komponenter.

1 Like

Gode nyheter :slight_smile:

Jeg vil gjerne delta. Vi har 5 FH varslere.

1 Like

Blir gjerne med og tester

1 Like

Me er òg i utgangspunktet interessera i å teste dette. Eg har eit par spørsmål eg gjerne skulle hatt svar på før me hivar oss på, men eg veit ikkje om denne tråden er rette plassen for å ta det, @espen? :relaxed:

1 Like

Hei Torfinn :slight_smile:
Ta gjerne en tlf til 23 50 68 47 eller epost til support@futurehome.no om linken ikke gir deg de svarene du leter etter :slight_smile:

1 Like

Takk, då gjer eg det. :relaxed::+1: Men berre sett meg opp på lista, så skal eg heller gje beskjed så snart som råd viss nokon av dei svara eg får skulle endre noko (men det er lite sannsynleg, det var berre eit par små detaljar som eg ikkje klarar å lese ut av nettsida). :relaxed:

1 Like