Ljos på ved rørsle

Før i tida (for nokon månadar sidan) så fungerte det slik at når ljos var sett til å slå seg på ved rørsle (oppdaga av multisensor) så sløkte ljoset att X minutt etter siste rørsle.

No i den seinare tid så har det blitt slik hjå oss at ljoset tykkjest slokne X minutt etter fyrste rørsle. Altså, sjølv om ein er i eit rom og er i full aktivitet så sloknar ljoset likevel når dei X minutta har gått etter at ein kom inn i rommet.

Eg veit der var ein slik feil i FH-systemet i tidlegare tider, men dette vart fiksa. Har denne feile kome attende no, eller er dette berre noko eg opplever? Eg trudde eg hadde lese noko om dette på Slack for ikkje så lenge sidan, men no finn eg ikkje att det aktuelle innlegget. Kanskje eg berre hugsar feil. :blush:

Hei! Gjelder dette for triggerne i kategorien “rooms” eller “rom” (altså de fra gammel app) eller de du har satt opp selv i automasjoner?

Det er dei som har blitt med over frå den gamle appen og ligg under “rom”.

Har samme problem her - men med ny hub, og standard automasjoner/autogenerert. Så det lå en update på hub nå (zipagateway eller noe i den duren) så skal teste litt i morgen :blush:

Det kan sjå ut som om her er ein med tilsvarande problem:

@espen, nokon teoriar her? :wink:

Hvilken motion sensor er det snakk om ? :slight_smile:

Aeotec, fibaro, men i største grad neo coolcam zwave

Aeotec MS6 på fast straum hjå oss.

Hei jeg sliter også med noe av det samme. De autogenererte flow når en plasserer bevegelses sensor i samme rom som dimmer. Får ikke endret den som tilhører «når modus hjemme». Ønsker å endre lys nivå ved trigger, som ikke lar seg gjøre samt at jeg prøver å endre intervall for lys. Flowen lar seg ikke endre. Har Fibaro multisensor og Fibaro Walli dimmer. Legger ved et bilde.

Har selv samme problem med MS6. Har i tillegg en vifte på bad som tidligere gikk på ved første bevegelse. Denne går nå som regel på etter ca. 10 minutter eller aldri. Har fått inn “skjerming” i appen under to kontroll, lurer på om den prøver å styre vifta.

Ville i tillegg vært fint å kunne slette de automasjonene som har kommet inn av seg selv.

De autogenererte har default som “gå på til siste kjente verdi”. Om du ønsker å sette en statisk verdi, kan du deaktivere de autogenererte, og opprette egne automasjoner. Eller lage dine egne, for eksempel med utgangspunkt i denne :