Får ikke logget på easee fra futurehome
Hva slags meldinger får du?
Sorry somthing is wrong please try again…
tor. 23. nov. 2023, 20:54 skrev mhenkenis via Futurehome <notifications@futurehome.discoursemail.com>:
Bruker du epost eller tlfnummer?
Dersom du har prøvd med epost kunne du da forsøkt med +4799988777
hvor du bytter ut med ditt nummer. (Merk: ha med +47)
Samme greie…
Får epost om å bekrefte konto… gjør det men ingen pålogging…
Jim
tor. 23. nov. 2023, 21:53 skrev espen via Futurehome <notifications@futurehome.discoursemail.com>:
Høres ut som den prøver å opprette et nytt konto hos easee, som ikke burde være nødvendig om du har en login id og passord som funger hos easee ellers.
Om ikke @espen har andre tips, anbefaler jeg at du tar telefon til support når de åpner (ikke epost). Blir mye enklere å løse dette på telefon.
jeg måtte bruke telefonnummer, uten +47.
Jeg mistet effektrapportering fra min Easee Home som en egen enhet i “Energi” 24. november.
I dag ville jeg forsøke å logge ut av Easee, slette laderen og legge til på nytt.
Etter dette har jeg ikke klart å logge på Easee-kontoen fra FH.
Har prøvd mobiltelefonnummer (både med og uten +47).
Jeg har forsøkt mail-adressen.
Ingenting fungerer.
Får feilmelding om at noe er galt, forsøk igjen senere.
Jeg har samme problem. Jeg har prøvt alt jeg kan tenke meg (oppdatert, slettet og re-installert apper, restartet, skiftet passord etc) med samme resultat.
Vi har dessverre fortsatt en feil på Easee. Det kom en oppdatering i går, men denne var ikke god nok. Det skjer mye på denne fronten nå, så det skal komme oppdatert info snart.
Kommer det snart oppdatering på denne ?
Ja, det gjør det. Vi jobber på spreng med dette og kommer veldig snart med mer info.
Håper den kommer snart, min easee har funka føott lenge, men forbruket og styringen fra FH forsvant i løpet av helga. Satser på rask fiks
Og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte logge inn igjen. Etter litt knot og venting, da det ikke virket med en gang, er easee nå operativ her igjen, og rapporterer forbruk