Mangel på oppdateringer fra Futurehome

Når en ser på roadmap or listen der, så ser en ting som ligger i progress som har lagt der i 1 år. 1år! En bruker ikke 1 år på saker som ligger der av den størrelsen, i så fall så kommer en med noen oppdateringer underveis. Istede så velger Futurehome STILLHET dette er veldig frusterende når en har investert en del i smarthus og ønsker virkelig at en norsk løsning som Futurehome skal lykkes. :frowning:

Andre som har samme følelse?

2 Likes

Samme opplevelsen her. Ta f.eks. dark mode, det har vært «planned» i 2 år nå🙈 tror futurehome er eneste appen jeg har på telefon som ikke har dark mode, noe som gjør at det skjærer i øynene hver gang appen åpnes på kveldstid🤦🏻

1 Like

Det er greit at det tar tid og uforutsette ting etc, men når ting ligger in progress i 1 år da er det noe gale

Støtter innlegget…

@espen er det mulig for dere i Futurehome å ta en dugnad å oppdatere canny med litt oppdaterte statuser så kundene deres vet litt mer hva som skjer?
Når noe står kommer til høsten, så er høsten over, vinteren over og våren kommet og enda ikke noe da er det litt frustertende.
Tror dere kunne vært tjent med å gå over Canny å kommentere med oppdatert estimater.

5 Likes

Støtter, skuffende utvikling

Støttes. Ikke dette jeg forventet når jeg ble FH-bruker.

Er vel bedre at de ikke sitter på ett forum å gnikker, men utvikler produktet. Langt ifra ett stillestående abonnement fritt produkt.

1 Like

Når en som firma sette opp forum, og har en offentlig prosess for å stemme på features, samt kommer med lovnader så forplikter det dessverre.
Så det blir for lett å si det, da må en slutte å komme med lovnader.
Ingen som sier de må levere i morgen heller, men være mer transparent på fremgangen og oppdatere status mer enn 1 gang i året.

2 Likes

Jeg skjønner veldig godt hvor dette kommer fra og vi jobber med endringer på denne fronten. Det er litt som @M.Stensrod sier her, at det handler om prioriteringer, men vi har selvfølgelig ansvar for å følge opp de plattformene vi setter opp. Canny kommer til å bli oppdatert/ryddet opp i nær fremtid. Jeg skal være forsiktig med å love for mye, men det kommer til å skje ting fremover når det kommer til interaksjon med dere.

6 Likes

Vi er nå 9 mnd senere, men hvor er oppdateringene som skulle komme i nær fremtid?

1 Like

Det har skjedd noen små endringer her, og vi jobber med en prosess på dette i disse tider.
Beklager at det har vært dårlig kommunikasjon rundt dette. Forhåpentligvis blir jeg og Futurehome bedre på dette i tiden som kommer nå.

Var vel det dere sa for 9mnd siden også, så beklager dersom eg høres litt skeptisk ut til at dere plutselig skal løse det. Eg håper selvsagt, men har blitt skeptisk dessverre.

Det skjønner jeg godt. Og jeg skal ikke prøve å komme med noen bortforklaringer heller. Som mange vet har det vært litt trøbbel med diverse funksjoner hos oss. F.eks. at HAN-sensoren ikke har rapportert, sterke ønsker om funksjonalitet i appen, integrasjoner som har falt ut osv. Dette har gjort at mange ressurser hos oss har hatt oppgaver med høyere prioritet. Jeg skal ikke love gull og grønne skoger, men det har skjedd mer på denne fronten den siste måneden enn på de foregående 7-8.

3 Likes

@Anders er det noen oppdateringer på Canny statuser? Virker som vi er der vi var før jul.

Virker som Futurehome har stoppet veldig opp på nye features. Er masse smarthome integrasjoner som Ikea, homekit etc som mangler som får en til å lure på om en har valgt feil system😔.

Heiet lenge på Futurehome som en norsk leverandør, men må si Homey frister :grimacing: