Need testers for the new Mill integration

Jeg kan også teste betaen.

1 Like

Kan teste beta om det trengs flere

Jeg kan også teste betaen.

Er det lenge til ny Millheatintegrasjon skal slippes? Nå har julen passert og det vi er ingen nyheter/informasjon. Har ventet 6 mnd på feilretting.

1 Like

Noe nytt her? Det siste jeg hørte var at den var på vei ut av beta og klar før jul.

Hva ser? Beta snart i produksjon?

Vi jobber med innhenting av tilbakemeldinger fra testing. Jeg skal høre med de som styrer integrasjonene asap og komme tilbake til dere. Hvis vi får tilbakemeldinger om feil som må rettes, skal jeg oppdatere dere umiddelbart.

4 Likes

5 dager siden du skulle sjekke og gi tilbakemelding asap. Stillheten er det verste. Man gir inntrykk av at noe skal skje og så skjer ingenting likevel.

Hei!
Grunnen til at jeg ikke har kommet tilbake er at jeg dessverre ikke har fått noe klart svar.
Jeg kunne selvfølgelig oppdatert, men det gikk dessverre litt i glemmeboken siden det ikke var så mye nytt å melde. Beklager dette.
Siste oppdatering pr. nå er at det er funnet en potensiell feil i beta-versjonen. Jeg skal fortsette å spørre etter oppdateringer.

2 Likes

Nå har 10 dager til gått. Om dere ikke får det til må dere leie inn noen som løse problemet. Dessverre blir det jul 2024 før noe skjer.

Eller, 2025?

Hei @Vorland.
Vi har flere testere av den nye integrasjonen og det ser veldig lovende ut. Ønsker du også å delta i denne testen så kan jeg få installert programvaren på din smarthub?

Hva innebærer det av mulig trøbbel for meg? At jeg ikke kan skru ovnene på? Det er kaldt ute, og jeg vil ha problemer med å få dem på?

Hei igjen. Slik det er i dag så vil ikke ovnene fungere med dagens integrasjon mot futurehome (den åpen tilgjengelige versjonen) - men vi har rettet dette (etter Mill migrerte til ny backend) som muliggjør at en kan justere temperatur i Futurehome appen (beta versjonen).
Om du skulle være misfornøyd underveis så kan integrasjonen slettes.

Hvis det kan slettes så kan jeg gjerne prøve betaen👍

1 Like

Jeg kan også godt teste betaen om det trengs flere tester. Jeg har kun en ovn (gen 2.) som ligger i Mill-appen.

1 Like

Da kan jeg godt være med. Jeg har 7 gen 2 ovner

1 Like

Jeg deltar gjerne også, om det er behov for flere testere. Har 4 gen 3-ovner + Sense.

1 Like

Etter en natt ser det ut som jeg ovnene lar seg styre med riktig temperatur i app og på ovnen.
Når jeg skrur av en ovn, så kommer det feilmelding i appen, og knappen i appen flytter tilbake til Heat. Men det står OF på ovnen. Trykker på heat knappen på nytt, det ser ut i appen at den er på. Så skrur ovnen seg på igjen.

Jeg ønsker å bli med på test av Mill integrasjon.
Har 3 rom med ovn og sensor.
Gen 3.
Gjerne med full veiledning på hvordan de skal settes opp i begge appene.