Hei alle!
Først å fremst vil jeg bare takke alle som har meldt seg som testere og kommer med tilbakemeldinger - tusen takk
Til info så har flere av dere de siste 2 dagene rapportert problemer med (test versjonen av) integrasjonen. Etter å ha klart å reprodusere feilen i vårt eget test miljø har vi også rettet feilen og avventer code-review og en rask QA verifisering.
Det vil si at tidlig neste uke kommer vi til å oppdatere dere som har vært i kontakt med meg ang testing til en oppdatert versjon som vil løse problemene dere nå opplever. Dere blir informert når versjonen er installert.
Beklager til dere som er berørt, men det er nettopp for å avdekke slike feil at vi har beta-testing.
Nok en gang tusen takk til dere som bidrar til å være testere
Har selv hatt problemer med Mill (igjen er det 0’C grader og får ikke Mill-integrasjonen til). Problemet begynte etter at jeg har avinstallert på FH beta app ifb. testing for FH HAN/Strømkontroll og installerte den offisielle FH appen med oppdatert versjon på smarthuben.
Jeg mistet alle Mill enhetene mine (helt borte fra enheter) etter å ha testet beta-utgaven, fungerte veldig bra helt til det ikke fungerte lenger. Jeg forstod det slik at det snart kommer en oppdatert utgave som fikser dette problemet, men jeg håper dette da legger til ovnene igjen med samme id osv. slik at jeg ikke må endre på bøttevis av automasjoner.
Forstod det som det skulle komme en oppdatert utgave over helgen, så da får vi håpe at problemet blir løst da.
Finnes det en versjon som fungerer per i dag? Jeg skulle virkelig gjerne få det på plass. Hvorfor ikke publisere en beta, så kan man selv velge om man ønsker å være med.
Det er ikke en måte å velge versjoner i appen. Men der ser ut til at de installerer det på alle som spør. Om du får ikke svar i morgen, send melding til @Anders - de er ikke alltid på forumet.