Overføring til ny Smarthub II feilet

Hei. Fikk problemer med gammel hub og klarte ikke å ta ny sikkerhetskopi av denne. Måtte bruke en backup fra juni 2022. Det fungerte tydeligvis ikke. Fikk feilmelding. Men virker som appen viser huset ganske så riktig allikevel(!). Men nå får jeg ikke justert på noen av enhetene, og mangler også 9 enheter (sikkert lagt til 9 enheter siden juni 2022). Siden det er mange direkteassosiasjoner mellom trådløse brytere og lys er det en del jobb å gjøre alt på nytt, så hadde håpet det hadde løst seg med en normal overføring… What to do? Var selvfølgelig dumt å ikke gjøre dette på en hvirkedag med support tilgjengelig, men fikk inntrykk av at denne prosessen skulle være både trygg og enkel. Tar selvkritikk på det, så om ingen fra FH kan se på det nå i helga tar jeg kontakt på mandag.

Hei!
Beklager sent svar på denne.
Som du sier selv er nok support den riktige veien å gå her.
Da får vi også rapportert inn uregelmessigheter, som du åpenbart har opplevd :frowning: