Tar opp igjen denne tråden.
Har en Aqara leak sensor som jeg har vellykket inkludert til FH. Den gir alarm og nullstiller alarm uten problem.
Noen som har en idé til hvordan jeg kan få denne til å stenge en vannstoppeventil (Popp Flow) og slå på et varsel lys via FH?
Her må man inn i Thingsplex og lage en flow som starter når det er alarm.
Har du klart å inkludere denne nylig? Jeg har liggende tre stk som jeg har forsøkt å inkludere flere titalls ganger uten hell, de kommer kun inn med type "ikke noe“
Ja, inkluderte en i går kveld på første forsøk uten problem
Var dette en nykjøpt sensor? Eller en sensor som tidligere ikke har fungert?
Øynet et lite håp en kort stund, da jeg ga dette et nytt forsøk i dag. Første sensor kom inn på første forsøk, noe som aldri har skjedd før. Men kom inn som “ikke noe”… Neste sensor prøve jeg å inkludere 10 ganger uten napp. Er rimelig frustrerende dette her, Lurer på hva som gjør at noen klarer å få disse sensorene riktig inkludert?
Tror det er kun de som hadde de installert fra før som lyktes. Jeg har en som (jeg tror) fungere som var installerte lenge siden, men andre ny som kommer ikke inn i det heletatt.
Har lest idag at Namrons Leak sensor funker med FH. Den er også ganske billig, men mindre kompakt.