"User not found" etter oppdatering av hub til ny app

Hei,

Jeg oppdaterte huben min ved å trykke på “Try me” under innstillinger. Jeg lastet så ned den nye appen, men får “User not found” når jeg prøver å logge inn.

Hva skjer?

Når du seier “oppdaterte huben”, meiner du då at du har oppdatert frå versjon 1.7 til 1.9? Eller meiner du berre at du har oppdatert frå gammal til ny app?

Jeg gikk inn i gammel app, og inn på stedsinnstillinger. Her kunne jeg trykke “Try me” for å oppdatere hubben, er iallefall det jeg leste ut av det.

Edit: ligget inn i den gamle appen og så jeg nå har 1.9.73. Er dette nyeste versjon som skal virke med den nye appen, eller har jeg missforstått

Ja, det skulle ha fungera. Eg meiner dette er noko som fleire har slite med. @espen kan sikkert hjelpe, eller så kan du kontakte Futurehome support på telefon 51 20 44 54 eller E-post support@futurehome.no.

Kan du sende stednavn og eposten til eier i en PM så skal jeg sjekke om det har blitt opprettet i ny app

Hei.
Sliter med samme problem her. Ingen tilgang til huset etter oppdatering av Hub. noe hjelp og få i helgen eller er systemet ubrukelig frem til mandag?

@espen

Hei!
Jeg er for tiden i pappaperm og for å få riktig oppfølging anbefales det å kontakte Futurehome support på telefon 51 20 44 54 eller E-post support@futurehome.no.

Ok! God pappa perm :ok_hand:t3:

1 Like