Smarthub and app update

Jeg lurer på om det har blitt sann så lenge de ser det som «ok» å ha denne type feil.

Jeg har så mange utroptegn om bevegelsessensorene som ikke eksisterer (Aqara rele bug) at det er umulig å bruke hjemmesiden til å se om jeg har ordentlig signal feil. Og må sende «keep alive» meldinger til en lekkasje sensor for å ikke har feilmeldinger der, med selvsagt hyppig batteribytte pga det.

Jeg må gjør om hytte pga flom hvor nesten alt av elektro må erstattes, og når det kom til valg av elbillader jeg valgte Easee fremfor FH pga alle disse feil som ikke blir fikset.

Jeg forstår hvorfor de måtte prioritere laderen - men om de ikke få fart i å fikse disse bugs kommer folk til å ikke har andre valg enn å bytte til en annen system.

Jeg virkelig liker FH, men tanken om andre systemer har kommet…

3 Likes

Einig med dykk, @Tarjei og @mhenkenis. Dessutan tykkjer eg det er synd at det er så lite kommunikasjon frå FH no om dagen i høve til framdrift. Før i tida var det no i alle fall eitt og anna innlegg her på forumet om dette, men no har det vore stilt lenge.

Eg for min del kunne veldig gjerne tenkje meg å få høyre om der er noko framdrift i høve til smarthus-systemet. Eg har høyrt nok om elbilladar no, me har ikkje ein gong elbil per i dag. :sweat_smile: Me kjøpte FH for å styre ljos, varme og sikkerheits-/tryggleiksfunksjonar i huset vårt, og der er det eit godt stykke att før ting fungerer som forventa.

1 Like