Samme problem som resten her :-/
Jeg finner ikke denne i min Tibber app på Android.
Har skrudd på Labs under “Min Profil”, er det noe mere som kreves?
Hei,
Den ble akkurat fjerna igjen i påvente av feilretting og mer testing
Aha, takk for info.
Får smøre meg med litt mere tålmodighet da
Jeg og🤔
Ble rimelig skuffa at det ikke virka
Noen som har hørt noe nytt? Frustrerende at det tar sånn tid!
Jeg har egentlig gitt opp, og tar det som en bonus hvis det faktisk kommer en integrasjon
Støtter @lgrubbmo på den.
De har lovt at den er rett rundt hjørnet i 1,5 år snart.
Så når den endelig kom i beta (i 2 dager) så virket den ikke.
Mens i mellomtiden renner det på med nye integrsjoner for ladestasjoner og invertere.
Prøvde meg på et alternativ, men det er mye! programmering
Noe sier meg at jeg tror ikke det kan sier.
Kan du @espen bekrefte eller avkrefte?
Hei!
Det er Tibber som må legge til støtte mot futurehomes api (i dag har de kun laget for classic app/api). Vi purrer stadig, men får ikke noe bekreftelse på dato fra Tibber
Men Tibber sier nå at APIet til Futurehome har blitt endret gjentatte ganger, så de har måttet begynne på nytt flere ganger?
Med nye app og backend introduserte Futurehome i fjor API v2. Aktuelle partnere ble da informert om endringene og delt dokumentasjon for å integrere mot nytt API. Tibber ytret ønske om endringer i aktuelle API. Dette blir sjelden endret kun for en partner - men vi ønsker et fortsatt samarbeid med Tibber og implementerte derfor aktuelle endringer. Det er opp til Tibber å gjøre ferdig integrasjonen. Vi har ikke en satt dato fra Tibber når de har dette klart.
Takk for svar👍
Så det du sier er at Tibber etterspurte endringer på deres API, og dere gjorde endringene slik de ønsket?
Likevel sier de at det dessverre har blitt gjort endringer på API’et og skylder på at det er derfor det har tatt sånn tid?🤦🏻🙈
Med andre ord, de er ikke særlig intressert i å få ordnet det.
Er sånn jeg tolker det også
Ja, endelig innrømmer de at det ligger hos dem!
Så får vi se, hvor mange måneder til det tar……
Virker tibber sin han sensor bra nå?